NAD ÚDOLÍM LOMNÉ

Převažující povrch B až B-C. Asfalt ca 8%.
Celková vzdálenost: 34810 m
Max. výška: 999 m
Min. výška: 455 m
Celkem nastoupáno: 1362 m
Celkem naklesáno: -1393 m

Popis Trasy

Start je v Dolní Lomné v centru obce.

Vydáte se po modře značené turistické trase (směr na Kozubovou), lesní cestou, (modrá značka posléze odbočuje vpravo) až k RS Polana (B) (2,3km). Pokračuje asfaltovou silnicí,  sjezdem,  trasa se napojuje na další asfaltovou silnic vpravo. Stoupáním, přes osadu Glovčín. (A).

Pokračováním  směru (3,9km) (vpravo odbočka na Kozubovou).  MTB trasa pokračuje přímo (závora),  lesní cestou  na žlutou turistickou trasu a cykloturistickou trasu č.6082 (7,1km). Po ní nad horskou chatu Kamenitý a vlevo dolů k chatě. (B) (7,7km)

Od chaty  po modré turistické značce po louce dolů. Na spodním okraji louky vpravo na zpevněnou lesní cestu a  cyklotrasou 6082. Dolů  na asfaltovou komunikaci (nikoliv  na hlavní silnici). (10,0km)  Vpravo kolem hotelu Excelsior asfaltovou lesní cestou, posléze makadam, protneme žlutou turistickou značku, po značené cyklotrase 6101(připojí se zleva) (13,4km)

Traverzem a posléze sjezdem lesní cestou (modrá tur. značka) (17,5km) do Horní Lomné (6101). Koupaliště, žl. tur. značka.(19,8km) Po ní vpravo nahoru. MTB trasa posléze opouští žlutou značku (22km) a serpentinami na lesní traverzovou cestu pod Velkým Polomem. Kousek vlevo na žl. tur. značku a po ní na Muřínkový vrch (někdy nesjízdné) (červená turistická značka).(24,7km)

Po značce vlevo kolem Velkého Polomu, Kamenné chaty, přes lyžařské středisko Severka až k tur. chatě Skalka. Po žluté tur. značce na rozcestí. (30,1km) Vlevo sjezdem pod lyž. středisko Severka .Sjezdem kolem lyžařského vleku, a následně asfaltovou silnicí  (31,6km) stále sjezdem podél potoka do výchozího místa v Dolní Lomné.