Palkovické hůrky

Celkem nastoupáno: 665 m
Celkem naklesáno: -665 m

Popis Trasy

Vhodnost trasy pro rodiny s dětmi: ano

Startujeme z Olešné (307 m n. m.), přehrady jihozápadně od Frýdku-Místku. Auto můžeme nechat u zdejšího akvaparku. Najedeme na cyklotrasu, která se jmenuje „Chlebovický okruh“ příp. cyklotrasu č. 6003. Tyto nás zavedou do Chlebovic (1,9 km, 347 m n. m.). Zde se držíme žluté značky nejprve po silnici, poté lesní cestou vzhůru. Ve vzdálenosti 3,9 km ze žluté odbočíme na stezku, která nás provede okolo celého vrcholu Kabátice.

Napojíme se vpravo na modrou značku, která zpevněnou cestu sleduje pouze 200 m. Poté se odpojuje, my se však dál držíme zpevněné cesty. Na rozcestí na 7,8 km se držíme vlevo. Na 9,9 km zpevněnou cestu protíná modře značená lesní cesta. Vydáme se po ní doleva a vystoupáme až na nejvyšší bod Palkovických hůrek, Kubánkov (12,2 km, 660 m n. m.). Po modré sjedeme z Kubánkova k hotelu Palkovické Hůrky, kde se můžeme občerstvit. Do Palkovic nás sveze silnice (16,5 km, 349 m n. m.). Dále se napojíme se na cyklotrasu č. 6006, která nás dovede až k výchozímu místu naší trasy u přehrady Olešná.